Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χαρακτηριστικά ατόμων με αυτισμό


Στα αυτιστικά παιδιά/εφήβους εμφανίζονται τα παρακάτω:
-      -Προβλήματα επικοινωνίας
-      -Ανταγωνιστικότητα, ορισμένες φορές
-      -Βλέπουν το μικρό, όχι το γενικό
-      -Η μνήμη τους είναι διακεκομμένη
-      -Καλή μνήμη
-      -Τους αρέσει η ρουτίνα
-      -Παρακολουθούν όχι καλά προγράμματα στην τηλεόραση και επηρεάζονται από αυτά
-      -Υπερβολική προσκόλληση στον ένα γονέα και τέλεια αδιαφορία μετά
-      -Δουλεύουν τέλεια όταν κάνουν μια δουλειά
-      -Ανταποκρίνονται έντονα σε οσμές
-      -Δυσκολία στην εστίαση προσοχής
-      -Άκαμπτο τρόπο λειτουργίας της μνήμης
-      -Τάσεις απομόνωσης (με σύνδρομο Asperger)
-      -Ελάχιστα ενδιαφέροντα
-        - Προσκολλώνται σε αυτά που τους ενδιαφέρει
-      -Διάσπαση
-      -Υπερβολικό εστιασμό στις λεπτομέρειες
-      -Έλλειψη της έννοιας του νοήματος
-      -Συγκεκριμένη σκέψη
-      -Δυσκολία συνδυασμού ιδεών
-      -Λεπτές κινητικές δυσκολίες
-      -Ακαμψία στη σκέψη
-       - Φτωχή συμπεριφορά
-      -Έλλειψη φαντασίας
-      - Περιορισμένα παιχνίδια
-      -Αγγίζουν, καταλαβαίνουν την επιφάνεια των πραγμάτων
-      -Συναισθήματα όχι πολύ έντονα, χωρίς να μπορούν να τα εκφράσουν
-      -Βγάζουν εκδικητικότητα, θυμούνται και δεν ξεχνούν
-      -Προβλήματα στην προσωδία, δηλαδή μιλούν κοφτά ή τραγουδιστά ή ανεβάζουν τον τόνο της φωνής τους
-      -Δυσκολία στην κρίση
-      -Δυσκολία στην μάθηση
-      -Δυσκολία στην μίμηση κινήσεων
-      -Μπέρδεμα των αριστερά-δεξιά, μπρος-πίσω, πάνω-κάτω
-      -Βιαστικές γρήγορες ματιές
-      -Παλινδρομικές κινήσεις
-      -Αδέξιες, μη χαριτωμένες κινήσεις
-      - Παράξενη στάση σώματος
-      -Έλλειψη φόβου για τον πραγματικό κίνδυνο
-      -Γέλιο-κλάμα ξεφωνητό χωρίς λόγο(Wing,1993;Γκονέλα,2007)

       Στα αυτιστικά παιδιά/εφήβους δεν παρουσιάζονται τα παρακάτω:

-     - Αίσθηση του κινδύνου
-      -Δεν λειτουργεί ο μηχανισμός διάκρισης του σημαντικού από το ασήμαντο
-      -Δεν αντιλαμβάνονται τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των άλλων
-      -Δεν συγχρονίζουν το βήμα τους όταν περπατούν με άλλους
-      -Αυτογνωσία
-      - Κίνητρα
-      -Ευκολία στους διαλόγους
-       -Δεν μπορούν να γράψουν διαγώνισμα. Πρέπει να τους εξηγούμε τι θα γράψουν
-      -Βούληση, δηλαδή υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ αυτού που κάνουν και αυτού που έχουν μέσα τους
-      -Δεν έχουν κυριολεκτική σκέψη ,π.χ. στην ερώτηση: τι είναι πορτοκάλι: απαντούν :στρογγυλό, πορτοκαλί, όχι όμως φρούτο
-      -Δεν μπορούν να κάνουν γενίκευση και ταξινόμηση
-      -Αντίληψη της πραγματικότητας
-     - Φαντασία 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Γραφή Braille

Δυσλεξία