Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρώιμη Παρέμβαση

       Η παροχή υπηρεσιών πρώιμης παρέμβασης σε παιδιά με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες βασίζεται σεδύο αρχές. Η πρώτη αναφέρερται στη διαφορετική διάγνωση και αντιμετώπιση του προβλήματος που προϋποθέτει τη συνεργασία διαφόρων ειδικών απο τον χώρο της ιατρικής,
εργασιοθεραπείας,της εκπαίδευσης,της γλωσσοπαθολογίας,φυσικοθεραπείας,ψυχολογίας,
κοινωνικής εργασίας κ.α., ενώ η δεύτερη τονίζει το ρόλο της οικογένειας στην πρόληψη και μείωση της αναπηρίας.
       Η τελευταια πηγάζει απο τη θεωρία που υποστηρίζει οτι οι ανάγκες των παιδιών που συμμετέχουν σε προγράμματα πρώιης παρέμβασης μπορεί να εκτιμηθούν και να κατανοηθούν πλήρως,μόνο μέσα στα πλαίσια του οικογενειακου περιβάλλοντος. Η οικογένεια λοιπόν πρέπει 
ν' αντιμετωπίζεται σαν μια δυναμική μονάδα ενσωματωμένη μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό σύστημα.

(Σ.ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ,Α' ΤΟΜΟΣ)


ΠΡΩΙΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

       Βασικός σκοπός της παιδαγωγικής παρέμβασης είναι η κατάρτιση εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων με στόχο: α) την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών στο γνωστικό, εννοιολογικό, ψυχοκινητικό και ψυχοσυναισθηματικό τομέα, β) την καλλιέργεια δεξιοτήτων σχολικής ετοιμότητας και γ) την κοινωνική ένταξη.

 Η παρέμβαση στηρίζεται στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή εξατομικευμένων παιδαγωγικών προγραμμάτων προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ικανότητες, στις ανάγκες και στα ενδιαφέροντα του κάθε παιδιού.

(ΕΛΕΠΑΠ.GR)  

 

 

  

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Γραφή Braille

Δυσλεξία