Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Απρίλιος, 2013

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΖΩΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΜΑ

Ζωγραφική σε πέτρες - ζωάκια και έντομα Ελάτε να χρησιμοποιήσουμε τις πέτρες και τα βότσαλα των διακοπών μας για να ζωγραφίσουμε χαριτωμένα ζωάκια και έντομα, όπως πασχαλίτσα, μέλισσα, χελώνα, κάμπια, ποντικάκι και σκαντζόχοιρο! Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά και το αποτέλεσμα γίνεται πολύ ωραίο εάν προσθέσετε λίγες λεπτομέρειες στα ζωάκια και τα έντομά σας. Βαθμός δυσκολίας: δύσκολο Υλικά • Πέτρες και βότσαλα • Τέμπερες • Πινέλα • Βερνίκι • Κόλλα • Χαρτόνι πράσινο (για τη χελώνα) • Ρυζόχαρτο ή διαφανές χαρτί (για τη μέλισσα) • Μικρό κομμάτι μαλλί (για το ποντικάκι) Θα σας παρουσιάσουμε εδώ βήμα-βήμα πώς να ζωγραφίσετε μία κάμπια σε μια μακρόστενη πέτρα. Η ίδια περίπου τεχνική ακολουθείται και με τα υπόλοιπα ζωάκια που θα περιγράψουμε πιο περιληπτικά. Συστήνουμε να κάνετε δύο στρώσεις στο κάθε χρώμα, για πιο ζωντανό αποτέλεσμα και να περιμένετε να στεγνώσει καλά η μπογιά, πριν προχωρήσετε να βάψετε επάνω της με

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Κοτοπουλάκι με αυγό Το Πάσχα, που τα αυγά έχουν την τιμητική τους, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε σε αυτή τη διασκεδαστική πασχαλινή κατασκευή ένα κοτοπουλάκι! Βαθμός δυσκολίας: δύσκολο                 Υλικά Ένα αυγό Πλαστελίνη - κόκκινο, πορτοκαλί Φύλλο από αφρώδες υλικό - κίτρινο Τέμπερα - κίτρινο Πινέλο Κόλλα Ψαλίδι 1. Αρχικά, βράστε καλά το αυγό σας. Μετά φτιάξτε με την πορτοκαλί πλαστελίνη μια βάση για το αυγό, σχηματίζοντας τα ποδαράκια του. 2. Σχηματίστε μια μικρή κοιλότητα, βάλτε κόλλα και κολλήστε πάνω το αυγό. Έτσι θα το βάψετε και πιο εύκολα. 3. Βάψτε με πινέλο το αυγό σας κίτρινο με κίτρινη τέμπερα. Ίσως χρειαστεί και δεύτερο χέρι. Θα πρέπει να περιμένετε αρκετά για να στεγνώσει.   4.  Τώρα μπορείτε να ετοιμάσετε όσα θα διακοσμήσουν το κοτοπουλάκι σας! Με κόκκινη πλαστελίνη φτιάξτε ένα μικρό λειρί, με πορτοκαλί το ράμφος του, ενώ αν δεν έχετε ματάκια, χρησιμοποιήστε δύο μπα

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

"Head Shoulders Knees And Toes"

ABC Song

SONG: "FIVE LITTLE MONKEYS"

΄ΉΤΑΝ ΈΝΑΣ ΠΟΝΤΙΚΟΣ''

ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Δ υ σ λ ε ξ ί α

D Y S LE X I A

Dyslexia

Δυσλεξία

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ : ΔΥΣΛΕΞΙΑ

ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ  

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ

" ΚΑΡΑΜΕΛΑ"

ΟΜΑΔΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΣΤΕΛΕΧΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ: - ΦΥΣΙΑΤΡΟ - ΠΑΙΔΟΝΕΥΡΟΛΟΓΟ, ΠΑΙΔΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟ, ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟ - ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ, ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ, ΩΤΟΡΙΝΟΛΑΡΥΓΓΟΛΟΓΟ - ΨΥΧΟΛΟΓΟ - ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ, ΛΟΓΟΠΑΙΔΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ - ΓΟΝΕΙΣ

ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

Α. Η συγκρότηση του εξελικτικού ιστορικού (ιατρικού, οικογενειακού, σχολικού) Β. Η συνέντευξη και τα ερωτηματολόγια Γ. Η παρατήρηση Δ. Οι κλίμακες αξιολόγησης της συμπεριφοράς Ε. Οι λίστες ελέγχου δεξιοτήτων ΣΤ. Τα ανεπίσημα τεστ (informal tests) που κατασκευάζει ο ίδιος ο εκπαιδευτικός Ζ.  Τα σταθμισμένα τεστ

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

"Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΔΡΑΚΟΣ"

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Γραφή Braille

Ορισμοί και Συμβουλές

Νοητική Αναπηρία Τα άτομα με νοητική αναπηρία είναι άτομα που μαθαίνουν με πιο αργό ρυθμό από τους υπόλοιπους. Η πάθηση αυτή μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους όπως το σύνδρομο Down, κάποιο τραύμα στο κεφάλι σε παιδική ηλικία ή έλλειψη οξυγόνου στο παιδί την ώρα της γέννας. Όποιος και να είναι ο λόγος, τα άτομα με νοητική αναπηρία αναπτύσσουν επιδεξιότητα και γνώσεις με πιο αργούς ρυθμούς. Πολλά άτομα με νοητική αναπηρία είναι ή μπορούν να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας μας, του εργατικού δυναμικού και του ταξιδιωτικού κοινού. Αν το άτομο που εξυπηρετούμε υποφέρει από κάποια νοητική αναπηρία, το σωστό είναι να συμπεριφερθούμε με τον ίδιο τρόπο που θα χρησιμοποιούσαμε με οποιοδήποτε άλλο άτομο, χωρίς να ξεχνάμε να μιλάμε πιο αργά, αν χρειάζεται. Κάποιες χρήσιμες συμβουλές: • Οι προτάσεις μας να είναι μικρές, ξεκάθαρες και με απλό λεξιλόγιο. • Αν το άτομο δεν κατανοεί αυτό που λέμε, το επαναλαμβάνουμε. • Ρωτάμε απλές ερωτήσεις για να επισημάνουμε ότι γίναμε κατανοητο

ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να επικοινωνήσουμε πιο ορθά και με καταλληλότερο τρόπο με άτομα πουνέχουν κάποιας μορφής αναπηρία: > Μιλάμε κατευθείαν στο άτομο με την αναπηρία, όχι στο συνοδό ή βοηθό. > Προσφέρουμε βοήθεια αλλά δεν επιμένουμε. > Δείχνουμε σεβασμό για την αποφασιστικότητα και ανεξαρτησία του ατόμου. > Μεταδίδουμε ότι νιώθουμε άνετα και ότι δεν έχουμε άγχος – χαλαρώνουμε και χαμογελάμε! > Ρωτάμε για την αναπηρία μόνο εάν αυτό είναι απαραίτητο για τη βοήθεια που θα παρέχουμε. > Όταν συστηθούμε σε κάποιο άτομο με αναπηρία είναι αποδεκτή η χειραψία, ακόμα και με το αριστερό χέρι. Άτομα με περιορισμένη χρήση των χεριών τους ή τεχνητά μέλη μπορούν με κάποιο τρόπο να κάνουν χειραψία. > Όταν συναντηθούμε με άτομο με οπτική αναπηρία, πάντα να θυμόμαστε να ανακοινώνουμε ποιος είμαστε και να δώσουμε πληροφορίες για οποιοδήποτε άλλο άτομο μας συνοδεύει. Εάν απευθυνόμαστε σε ομάδα, σιγουρευόμαστε πως έχουμε καθορίσει σε ποιό άτομο απευθυνόμ

ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ & ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ "Ο ΠΕΤΡΟΣ & Ο ΛΥΚΟΣ"